Вівторок, 2024-05-14, 5:18 PM
День відкритих дверей.
1 ведучий: Дорогі діти! Ми раді знову вас бачити у нашій затишній оселі БДЮТ. 2 ведучий: Літо промайнуло дуже швидко і залишилося позаду. 1 ведучий: А попереду знову навчальний рік. 2 ведучий: Рік копіткої і напруженої праці. 1 ведучий: Рік нових здобутків і перемог. 2 ведучий: У школах уже пролунав перший дзвінок. 1 ведучий: А ми зустрічаємо вас тільки сьогодні – 15 вересня. 2 ведучий: Приємно бачити вихованців , які уже не один рік приходять сюди ,щоб зайнятися справою, яка їм до душі. 1 ведучий: І не менш приємно зустрічати нових, які ще не визначились і не реалі- зували себе . 2 ведучий: Зараз ми надамо слово директору БДЮТ О.П. Піщаній. Вона розповість про роботу закладу , про наші трудові будні, про досягнення та плани на майбутнє. 1 ведучий: Дорогі діти! Наші досвічені керівники гуртків з радістю будуть навчати вас тій справі, яку обрали. 2 ведучий: А поки що ми з вами і ви між собою повинні познайомитись. А для цьо- го проведемо гру «Проспівай своє ім»я». Усім по черзі пропонується в одній тональності проспівати своє ім»я. За сигналом ведучого всі повторюють хором ім»я , а також жести і мімі- ку того, хто починав. Таким чином , ми робимо колективну приємність кожному. Але найсолодший звук для команди, це звук її власного імені. 1 ведучий: Ви знаєте, що наш край – край квітів. Вони такі різні ,гарні І ніжні, як ви, діти. 2 ведучий: А з квітів можна сплітати чудові віночки. 1 ведучий: Наша наступна гра так і називається «Віночки». Діти роблять маленькі кола –«віночки», поклавши руки один одному на плечі. Запам»ятовують, хто в якому колі стоїть та їх розташування. За командою ведучої перешиковуються в одне велике коло та виконують прості рухові завдання (ідуть підстрибуючи, напівприсядки, у ритмі польки та ін.)під музику. На слова «Діти на горбочку наплели віночки» - стають у маленькі кола, сплітаючи руки (на вихідну позицію). Гра повторюється 3-4 рази. 2 ведучий: А зараз загадки про тварин та птахів. 1 ведучий: Чи любите, діти, їх відгадувати? 2 ведучий: Пропонуємо загадки про тварин. З- поміж інших тварин Всяк його впізнає . Із усіх тільки він Ріг на носі має. (Носоріг)
Багато ходив по безмежній пустелі, Не бачив води і людської оселі, Сухі колючки по барханах шукав, Як зветься, той, хто багато блукав? (Верблюд)
Хоч і птах, та не літає Як біжить переганяє І верблюда, і коня І машину доганя. (Страус)
У морі купався, Сухеньким зостався. Під дзьобом – торбинка, В торбинці – рибинка. (Пелікан)
Поглянь, які птахи стрункі. А шиї довгі та гнучкі. Самі ж немов рожевий цвіт. (Фламінго)
Я весела й пустотлива, І вертка, і жартівлива, Туди-сюди з дерев стрибаю І банани полюбляю. (Мавпа) 1 ведучий: Слідуюча гра «Світлофор». Вона допоможе перевірити вашу увагу. У цій грі на жовте світло – усі плескають , на зелене – тупотять, а на червоне – завмирають. 2 ведучий: Ми сьогодні уже відгадували з вами загадки про тварин та птахів. А я хочу запропонувати вам знову загадки. Але відгадки будуть незвич- ними. 1 ведучий: Чому незвичними? Тому що ви повинні їх швиденько намалювати. Для гри потрібно 2 команди по 3 учасники. Носатий Микита Із дерева свита. НЕ гребінчиком чесаний А лезом затесаний. (Олівець)
Із неба диво золоте І світить нам і гріє. Ніщо без нього не росте, І всяк йому радіє. (Сонце)
То чорна, то сива по небу ходила, Набив її вітер – сльози розпустила. (Хмара)
Маю владу над всіма я вищу. Ледь-що не по-моєму я знищу. (Вітер) 2 ведучий: Спортивні конкурси люблять усі діти. Тому до вашої уваги декілька спортивних естафет. Естафета «Задом – наперед» 2 команди по 6 гравців шикуються 2 паралельні ряди. Перший учасник стає на четвереньки і задом-наперед рухається до лінії фінішу. Потім повертається назад і біжить наступний. 1 ведучий: Естафета Із стільцями. Ті ж самі учасники. Перші учасники рухаються до лінії фінішу, переставляючи стільці і перестрибуючи через них.
«Джентльмен – шоу» (Конкурсно – розважальна програма для дітей середнього шкільного віку)
1 ведучий: Добрий день, дорогі діти! 2 ведучий: Сьогодні для вас цікава конкурсно – розважальна програма «Джентльмен – шоу». 1 ведучий: В якій будуть приймати участь справжні хлопці. 2 ведучий: Сміливі, веселі і мужні. 1 ведучий: Кмітливі, шляхетні і дружні. 2 ведучий: Вони зможуть продемонструвати вам свій розум, силу та вина – хідливість. 1 ведучий: Можна багато говорити гарних слів про наших хлопчиків. 2 ведучий: А як же їм довести, що вони дійсно розумні, веселі, кмітливі, сильні і будь – якої миті готові виправдати сподівання дівочих сердець? 1 ведучий: Це вони можуть довести, взявши участь у наших конкурсах. 2 ведучий: А, щоб їх розпочати, потрібно створити 2 команди по 6 учасників. 1 ведучий: Ті 12 хлопчиків, які дострибають до мене на одній нозі першими, І стануть членами команд. 2 ведучий: І так, команди створені, назви придумані. Отже, розпочинаємо змагання. 1 ведучий: А відкриє нашу конкурсну програму інтелектуальний конкурс. Командам буде запропоновано послів»я чи приказка. Необхідно закінчити його.
Учений водить, невчений ( слідом ходить) Маленька праця краща за (велике безділля) Не той друг, що медом маже , а той ,хто (правду каже ) Землю прикрашає сонце, а людину (праця) Нема друга – шукай, знайшов (бережи) Пізно встав – день втратив, у молодості не вчився – (втратив життя) 2 ведучий: Слово журі, яке підведе підсумки першого конкурсу. 1 ведучий: Дуже часто перше перше кохання приходить ще за шкільною партою. Це одне з найпрекрасніших почуттів людини. 2 ведучий: Людина, яка любить і яку люблять, лагідніша і доброзичливіша. Вона розцвітає, ніби перша весняна квіточка. 1 ведучий: А квітка і є символом кохання. 2 ведучий: Дорогі наші «джентльмени» не забувайте дарувати квіти всім, кого ви любите, поважаєте і цінуєте. 1 ведучий: А зараз ми проведемо конкурс «Ланцюжок квітів».І дізнаємося, чи знаєте ви, які квіти дарувати. 2 ведучий: Команди по черзі говорять назви квітів. Перемагає та команда, останньою назвала квітку. За перемогу 5 балів, за поразку 2бали. 1 ведучий: Слідуючий конкурс «Комплімент дівчинці».Команди так само, як І в попередньому конкурсі, говорять комплімент дівчинці. Яка команда останньою назве комплімент, та й перемагає. 2 ведучий: Щоб зростати дужими, Ви зі спортом дружите. Будуть з вас і альпіністи І завзяті футболісти, Фехтувальники й гребці – Не прості собі спортсмени, А відомі рекордсмени.
1 ведучий: Ви зі спортом дружите, Виростайте дружніми.
2 ведучий: Тому наступний конкурс – спортивний «Змагання з кульками». Кожен гравець прив»язує до ноги по одній кульці. Необхідно свої кульки зберегти, а кульки супротивника знищити. За перемогу – 5 балів, за поразку 2 бали
1 ведучий: «Штовхання ядра» - так називається слідуючий конкурс. Гравці під №1 штовхають , зроблене із газети «ядро».Потім передають його гравцям під №2. Яка команда швидше впорається з завдан – ням, та й перемагає.
2 ведучий: Бути справжнім джентльменом дуже важко. Треба бути і розум – ним, і кмітливим, і вправним. І винахідливим, і швидким…, а ще- сильним.
1 ведучий: Тому слідуючий конкурс, який називається «Супермен» і допомо- же випробувати силу справжніх джентльменів.
2 ведучий: Ми просимо вийти до наших команд чарівних дам – помічниць джентльменів. Кожен член команди повинен взяти на руки дівчин- ку і пронести її обережно до лінії фінішу і повернутися назад.Пере- магає та команда, яка швидше впорається з завданням.
1 ведучий: Поки журі підведе підсумки нашого конкурсу, ми проведемо ігри з глядачами. 1. Гра «Відшукай своє взуття». 2. Гра «Хто не втратить напрямку».
2 ведучий: А тепер надамо слово нашому журі.
1 ведучий: Ось і підійшло до кінця наше свято. І ми хочемо подякувати нашим учасникам.
2 ведучий: Сьогодні джентельмена справжнього зустріти приємно всім – дорослим і малим.
1 ведучий: Щоб стати джентльменом, треба захотіти, зусиль докласти трохи – і ти станеш ним.
КОТИЛАСЯ ПИСАНОЧКА.
Конкурсно- пізнавальна програма для дітей середнього шкільного віку.
Ольга Шевченко, культорганізатор будинку дитячої та юнацької творчості.
Мета: Ознайомити дітей з найбільшим християнським святом- Великоднем. Його звичаями , традиціями та прадавнім мистецтвом виготовлення писанок.
Читець: Народ, радій! Христос воскрес! Встав над правителем Пілатом. У дивнім сяєві небес Ця ніч навіки стала святом. Народ, радій! Твоє буття У вічність злинуло віднині! Та пам»ятай, яке життя Заповідалося людині. Зверни свій погляд до небес, Простри, нарешті, вільні руки. Христос живий! Христос Воскрес! Благай із ним своєї злуки. Ведучий: Великдень – одне найбільших свят у християнській релігії. Ведуча: Святкується воно в Україні ще з 10 століття. Свято пов»язане з воскресінням Ісуса Христа, тому й має назву Великий день, або Великдень. Ведучий: А зараз я загадаю вам пасхальні загадки. Що святіше за хліб? (Паска) У фарбах катається до церкви збирається. (Яйце) Ведуча: Яйце, як початок усього живого, стало символом воскресіння Ісуса Христа. Тому наше свято присвячене саме писанці. Ведучий: Повсюди в Україні живе прадавнє мистецтво творіння цих своєрід-них мініатюр, які разом з Великоднем і весною приходять у наші домівки… Ведуча: Провіщають свято, вселяють надію на незнищенність життя і краси. Ведучий: Писанка – то своєрідний мініатюрний символ народного живопису. Візьміть у руки барвисте яйце, помилуйтесь красою різноманітного орнаменту. Ведуча: Це ви доторкнулися до сим воління, до самої історії. Ведучий: Гляньте, які вони гарні. Всі різні за кольорами та орнаментом. Вірш «Я писанка красуня». Ведуча: Розписувати писанки – жіноча справа. А чи знаєте ви, діти, як нази – вають ту жінку, що малює писанки? Ведучий: Зараз ми з вами проведемо гру «Склади слово». Для гри потрібно дві учасниці. Вони повинні з літер, які знаходяться на столі, скласти слово. І тоді всі присутні будуть знати, як звуть ту жінку, що малює писанки. ( Писанкарка). Ведуча: Існує багато легенд та вірувань, пов»язаних з писанкою. Ведучий: Предки вірили у магічні сили і у те, що розмалювати писанку не мав права той, хто недавно сварився і гнівався… Ведуча: Ще писанки не лише захищають людину від зла, а й приносять добро- бут. Ведучий: А зображений півень на яйці, яке ховали під покуть хати, боронив оселю від блискавиці. Ведуча: А цю легенду розповідають на Гуцульщині. Щороку змій Ірод, прику- тий залізними ланцюгами у пеклі посилає своїх гінців на світ Божий. А коли ті повертаються запитує, чи ще творять писанки люди. Якщо гінці цього не заперечують, Ірод заходиться від плачу і зриває ланцюги. Та ковалі знову бе- руть його в полон. Тож доки малюють люди писанки, доти й буде світ. Ведучий: Гуцульські писанкарки знають чимало чарівних коломийок. Послу- хайте одну з них. (Діти виконують коломийку) Ведуча: Дорогі діти! Існують різні техніки розпису яєць. Тому й називаються по-різному: писанки, дряпанки, клеянки, мармурові та крашанки. Ведучий: Писанки розписуються за допомогою воску та писачка, на крапанках малюнок складається з крапок різного кольору. Ведуча: Виготовляючи дряпанки, яйце фарбують у темну фарбу. Потім за допомогою голки чи шила видряпують орнамент. Ведучий: Мармуровими називають великодні яйця, коли на сире яйце нак- ладають шматки сухої фарби, кольорового паперу, обв»язують ганчіркою і варять. Ведуча: А от крашанки пофарбовані в один колір. А чи знаєте ви, що означає кожен з кольорів ? Ведучий: Зараз ми проведемо гру «Підбери правильно колір».( Додаток 1) Для двох команд підготовлені картки. Одні - кольорові у формі яєць , а другі з означенням цього кольору на писанках. Учасники повинні впорядкувати ці картки.
Червоний – радість, життя і любов. Жовтий- місяць і зорі, а в господарстві урожай. Блакитний- небо, повітря. Коричневий- багата земля. Зелений- весна, воскресіння природи.
Ведуча: І ще, діти, я знаю одну цікаву гру «Навбитки».
Станьте, діти, у кільце. В кожного в руках яйце. Тані випало на славу Розпочати цю забаву. Дуже милу, престару Великодну гру.
Дівчинка- ведуча ходить по колу, з крашанкою в руках. Вона стукає нею по крашанках інших дітей. Чия розбивається, той виходить з гри. А, якщо розби- вається яйце ведучої, то виходить з гри вона. А гру продовжує той, об чию крашанку вона розбила свою. Гра продовжується доти, поки не залишиться один учасник з цілим яйцем.
Ведучий: Наша українська писанка помандрувала у далекі світи і прижилася там. Зараз чимало канадців, американців, німців, австралійців вважають її своєю рідною. Ведуча: А у Канаді їй спорудили пам»ятник. Адже символ добра у будь-якому куточку землі потрібен людям. Ведучий: Гігантська писанка у Вегревілі стала красою всієї Канади. Символом Української громади у країні Кленового листка. Ведуча: Усе на світі почалось з яйця. У ньому минуле, сьогоднішнє і майбутнє. Ведучий: Це вічний весняний ритуал, символ відродження природи. Ведуча: Хай світяться серед ночі свічки довкруг церкви. Нехай ідуть люди святити писанки. І нехай в різних кошиках будуть різні, як люди, як їх долі. Ведучий: Нехай високо над нами дзвонять великодні дзвони!
|
Меню сайту
Time in UA...Календар
Архів записів
Наше опитуванняДрузі сайтуДрузіСтатистикаОнлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |