Катеринопільський будинок дитячої та юнацької творчості

Неділя, 2024-11-24, 0:17 AM

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Сценарії до свят | Реєстрація | Вхід

                                   День відкритих дверей.

   

1 ведучий: Дорогі діти! Ми раді знову вас бачити у нашій затишній оселі БДЮТ.

2 ведучий: Літо промайнуло дуже швидко і залишилося позаду.

1 ведучий: А попереду знову навчальний рік.

2 ведучий: Рік копіткої і напруженої праці.

1 ведучий: Рік нових здобутків і перемог.

2 ведучий: У школах уже пролунав перший дзвінок.

1 ведучий: А ми зустрічаємо вас тільки сьогодні – 15 вересня.

2 ведучий: Приємно бачити вихованців , які уже не один рік приходять сюди ,щоб

                   зайнятися справою, яка їм до душі.

1 ведучий: І не менш приємно зустрічати нових, які ще не визначились і не реалі-

                   зували себе .

2 ведучий: Зараз ми надамо слово директору БДЮТ  О.П. Піщаній. Вона розповість

                   про роботу закладу , про наші трудові будні, про досягнення та плани

                   на майбутнє.

1 ведучий: Дорогі діти! Наші досвічені керівники гуртків з радістю будуть навчати

                   вас тій справі, яку обрали.

2 ведучий: А поки що ми з вами і ви між собою повинні познайомитись. А для цьо-

                   го проведемо гру  «Проспівай своє ім»я».

                   Усім по черзі пропонується в одній тональності проспівати своє ім»я.

                    За сигналом ведучого всі повторюють хором ім»я , а також жести і мімі-

                    ку того, хто починав. Таким чином , ми робимо колективну приємність

                    кожному. Але найсолодший звук для команди, це звук її власного імені.

1 ведучий: Ви знаєте, що наш край – край квітів. Вони такі різні ,гарні І ніжні, як ви,

                   діти.

2 ведучий: А з квітів можна сплітати чудові віночки.

1 ведучий: Наша наступна гра так і називається «Віночки».

                   Діти роблять маленькі кола –«віночки», поклавши руки один одному на

                   плечі. Запам»ятовують, хто в якому колі стоїть та їх розташування. За

                   командою ведучої перешиковуються в одне велике коло та виконують

                   прості рухові завдання (ідуть підстрибуючи, напівприсядки, у ритмі

                   польки та ін.)під музику. На слова «Діти на горбочку наплели віночки» -

                   стають у маленькі кола, сплітаючи руки (на вихідну позицію).

                   Гра повторюється 3-4 рази.

2 ведучий: А зараз загадки про тварин та птахів.

1 ведучий: Чи любите, діти, їх відгадувати?

2 ведучий: Пропонуємо загадки про тварин.

З- поміж інших тварин

Всяк його впізнає .

Із усіх тільки він

                        Ріг на носі має. (Носоріг)

 

Багато ходив по безмежній пустелі,

Не бачив води і людської оселі,

Сухі колючки по барханах шукав,

Як зветься, той, хто багато блукав? (Верблюд)

 

 

Хоч і птах, та не літає

Як біжить переганяє

І верблюда, і коня

                        І машину доганя. (Страус)

 

У морі купався,

Сухеньким зостався.

Під дзьобом – торбинка,

В торбинці – рибинка. (Пелікан)

 

Поглянь, які птахи стрункі.

А шиї довгі та гнучкі.

Самі ж немов рожевий цвіт. (Фламінго)

 

Я весела й пустотлива,

І вертка, і жартівлива,

Туди-сюди з дерев стрибаю

І банани полюбляю. (Мавпа)

1 ведучий: Слідуюча гра «Світлофор». Вона допоможе перевірити вашу увагу.

                   У цій грі на жовте світло – усі плескають , на зелене – тупотять, а на

                   червоне – завмирають.

2 ведучий: Ми сьогодні уже відгадували з вами загадки про тварин та птахів.

                   А я хочу запропонувати вам знову загадки. Але відгадки будуть незвич-

                   ними.

1 ведучий: Чому незвичними? Тому що ви повинні їх швиденько намалювати.

                   Для гри потрібно 2 команди по 3 учасники.

Носатий Микита

Із дерева свита.

НЕ гребінчиком чесаний

А лезом затесаний. (Олівець)

                 

Із неба диво золоте

І світить нам і гріє.

Ніщо без нього не росте,

І всяк йому радіє. (Сонце)

                       

То чорна, то сива по небу ходила,

Набив її вітер – сльози розпустила. (Хмара)

 

Маю владу над всіма я вищу.

Ледь-що не по-моєму я знищу. (Вітер)

2 ведучий: Спортивні конкурси люблять усі діти. Тому до вашої уваги декілька

                   спортивних естафет.

                   Естафета «Задом – наперед»

                   2 команди по 6 гравців шикуються 2 паралельні ряди.

                   Перший учасник стає на четвереньки і задом-наперед рухається до лінії

                   фінішу. Потім повертається назад  і біжить наступний.

1 ведучий: Естафета Із стільцями.

                   Ті ж самі учасники. Перші учасники рухаються до лінії фінішу,

                   переставляючи стільці і перестрибуючи через них.



 

                                «Джентльмен – шоу»

             (Конкурсно – розважальна програма для дітей

                              середнього шкільного віку)

 

1 ведучий: Добрий день, дорогі діти!

2 ведучий: Сьогодні для вас цікава конкурсно – розважальна програма

                   «Джентльмен – шоу».

1 ведучий: В якій будуть приймати участь справжні хлопці.

2 ведучий: Сміливі, веселі і мужні.

1 ведучий: Кмітливі, шляхетні і дружні.

2 ведучий: Вони зможуть продемонструвати вам свій розум, силу та вина –

                   хідливість.

1 ведучий: Можна багато говорити гарних слів про наших хлопчиків.

2 ведучий: А як же їм довести, що вони дійсно розумні, веселі, кмітливі,

                   сильні і будь – якої миті готові виправдати сподівання дівочих

                  сердець?

1 ведучий: Це вони можуть довести, взявши участь у наших конкурсах.

2 ведучий: А, щоб їх розпочати, потрібно створити 2 команди по 6 учасників.

1 ведучий: Ті  12 хлопчиків, які дострибають до мене на одній нозі першими,

                   І стануть членами команд.

2 ведучий: І так, команди створені, назви придумані. Отже, розпочинаємо

                   змагання.

1 ведучий: А відкриє нашу конкурсну програму інтелектуальний конкурс.

                   Командам буде запропоновано послів»я чи приказка. Необхідно

                   закінчити його.

 

Учений водить, невчений ( слідом ходить)

Маленька праця краща за (велике безділля)

Не той друг, що медом маже , а той ,хто (правду каже )

Землю прикрашає сонце, а людину (праця)

Нема друга – шукай, знайшов (бережи)

Пізно встав – день втратив, у молодості не вчився –

                       (втратив життя)  

 2 ведучий: Слово журі, яке підведе підсумки першого конкурсу.

 1 ведучий: Дуже часто перше перше кохання приходить ще за шкільною

                    партою. Це одне з найпрекрасніших почуттів людини.

 2 ведучий: Людина, яка любить і яку люблять, лагідніша і доброзичливіша.

                    Вона розцвітає, ніби перша весняна квіточка.

 1 ведучий: А квітка і є символом кохання.

 2 ведучий: Дорогі наші «джентльмени» не забувайте дарувати квіти всім,

                    кого ви любите, поважаєте і цінуєте.

 1 ведучий: А зараз ми проведемо конкурс «Ланцюжок квітів».І дізнаємося,

                    чи знаєте ви, які квіти дарувати.

 2 ведучий: Команди по черзі говорять назви квітів. Перемагає та команда,  

                    останньою назвала квітку. За перемогу   5 балів, за поразку 2бали.

 1 ведучий: Слідуючий конкурс «Комплімент дівчинці».Команди так само, як

                    І в попередньому конкурсі, говорять комплімент дівчинці. Яка

                    команда останньою назве комплімент, та й перемагає.

2 ведучий: Щоб зростати дужими,

                   Ви зі спортом дружите.

                   Будуть з вас і альпіністи

                   І завзяті футболісти,

                   Фехтувальники й гребці –

                   Не прості собі спортсмени,

                   А відомі рекордсмени.

 

1 ведучий: Ви зі спортом дружите,

                   Виростайте дружніми.

 

2 ведучий: Тому наступний конкурс – спортивний «Змагання з кульками».

                   Кожен гравець прив»язує до ноги по одній кульці. Необхідно свої

                   кульки зберегти, а кульки супротивника знищити.

                   За перемогу – 5 балів, за поразку 2 бали

 

 1 ведучий: «Штовхання ядра» - так називається слідуючий конкурс. Гравці

                   під №1 штовхають , зроблене із газети «ядро».Потім передають

                   його  гравцям під №2. Яка команда швидше впорається з завдан –

                   ням, та й перемагає.

 

2 ведучий: Бути справжнім джентльменом дуже важко. Треба бути і розум –

                   ним, і кмітливим, і вправним. І винахідливим, і швидким…, а ще-

                   сильним.

 

1 ведучий: Тому слідуючий конкурс, який називається «Супермен» і допомо-

                    же випробувати силу справжніх джентльменів.

 

2 ведучий: Ми просимо вийти до наших команд чарівних дам – помічниць

                   джентльменів. Кожен член команди повинен взяти на руки дівчин-

                   ку і пронести її обережно до лінії фінішу і повернутися назад.Пере-

                   магає та команда, яка швидше впорається з завданням.

 

1 ведучий: Поки журі підведе підсумки нашого конкурсу, ми проведемо ігри

                   з глядачами.

                   1. Гра «Відшукай своє взуття».

                   2. Гра «Хто не втратить напрямку».

 

2 ведучий: А тепер надамо слово нашому журі.

 

1 ведучий: Ось і підійшло до кінця наше свято. І ми хочемо подякувати нашим

                   учасникам.

 

2 ведучий: Сьогодні джентельмена справжнього зустріти приємно всім –

                    дорослим і малим.

 

1 ведучий: Щоб стати джентльменом, треба захотіти, зусиль докласти трохи –

                   і ти станеш ним.     

   

      КОТИЛАСЯ ПИСАНОЧКА.

 

Конкурсно- пізнавальна програма для дітей

        середнього шкільного віку.

 

Ольга Шевченко, культорганізатор будинку дитячої та юнацької творчості.

 

Мета: Ознайомити дітей з найбільшим християнським святом- Великоднем.

Його звичаями , традиціями та  прадавнім мистецтвом виготовлення

писанок.

 

Читець:  Народ, радій! Христос воскрес!

                 Встав над правителем Пілатом.

                 У дивнім сяєві небес

                 Ця ніч навіки стала святом.

                 Народ, радій! Твоє буття

                 У вічність злинуло віднині!

                 Та пам»ятай, яке життя

                 Заповідалося людині.

                 Зверни свій погляд до небес,

                  Простри, нарешті, вільні руки.

                  Христос живий! Христос Воскрес!

                  Благай із ним своєї злуки.

Ведучий: Великдень – одне найбільших свят у християнській релігії.

Ведуча: Святкується воно в Україні ще з 10 століття. Свято пов»язане з воскресінням Ісуса Христа, тому й має назву Великий день, або Великдень.

Ведучий: А зараз я загадаю вам пасхальні загадки.

                            Що святіше за хліб? (Паска)

                            У фарбах катається до церкви збирається. (Яйце)

Ведуча:  Яйце, як початок усього живого, стало символом воскресіння Ісуса

Христа. Тому наше свято присвячене саме писанці.

Ведучий:  Повсюди в Україні живе прадавнє мистецтво творіння цих своєрід-них мініатюр, які разом з Великоднем і весною приходять у наші домівки…

Ведуча: Провіщають свято, вселяють надію на незнищенність життя і краси.

Ведучий: Писанка – то своєрідний мініатюрний символ народного живопису. Візьміть у руки барвисте яйце, помилуйтесь красою різноманітного орнаменту.

Ведуча: Це ви доторкнулися до сим воління, до самої історії.

Ведучий: Гляньте, які вони гарні. Всі різні за кольорами та орнаментом.

                              Вірш «Я писанка красуня».

Ведуча: Розписувати писанки – жіноча справа. А чи знаєте ви, діти, як нази –

вають ту жінку, що малює писанки?

Ведучий: Зараз ми з вами проведемо гру «Склади слово». Для гри потрібно дві

учасниці. Вони повинні з літер, які знаходяться на столі, скласти слово. І тоді

всі присутні будуть знати, як звуть ту жінку, що малює писанки.

( Писанкарка).                                                                                                                      

Ведуча: Існує багато легенд та вірувань, пов»язаних з писанкою.

Ведучий: Предки вірили у магічні сили і у те, що розмалювати писанку не мав

права той, хто недавно сварився і гнівався…

Ведуча: Ще писанки не лише захищають людину від зла, а й приносять добро-

бут.

Ведучий: А зображений півень на яйці, яке ховали під покуть хати, боронив

оселю від блискавиці.

Ведуча: А цю легенду розповідають на Гуцульщині. Щороку змій Ірод, прику-

тий залізними ланцюгами у пеклі посилає своїх гінців на світ Божий. А коли ті

повертаються запитує, чи ще творять писанки люди. Якщо гінці цього не заперечують, Ірод заходиться від плачу і зриває ланцюги. Та ковалі знову бе-

руть його в полон. Тож доки малюють люди писанки, доти й буде світ.

Ведучий: Гуцульські писанкарки знають чимало чарівних коломийок. Послу-

хайте одну з них.

                              (Діти виконують коломийку)

Ведуча: Дорогі діти! Існують різні техніки розпису яєць. Тому й називаються

по-різному: писанки, дряпанки, клеянки, мармурові та крашанки.

Ведучий: Писанки розписуються за допомогою воску та писачка, на крапанках

малюнок складається з крапок різного кольору.

Ведуча: Виготовляючи дряпанки, яйце фарбують у темну фарбу. Потім за допомогою голки чи шила  видряпують орнамент.

Ведучий: Мармуровими називають великодні яйця, коли на сире яйце нак-

ладають шматки сухої фарби, кольорового паперу, обв»язують ганчіркою і

варять.

Ведуча: А от крашанки пофарбовані в один колір. А чи знаєте ви, що означає

кожен з кольорів ?

Ведучий: Зараз ми проведемо гру «Підбери правильно колір».( Додаток 1)

Для двох команд підготовлені картки. Одні - кольорові у формі яєць , а другі

з означенням цього кольору на писанках. Учасники повинні впорядкувати ці картки.

 

Червоний – радість, життя і любов.

Жовтий- місяць і зорі, а в господарстві урожай.

Блакитний- небо, повітря.

Коричневий- багата земля.

Зелений- весна, воскресіння природи.

 

Ведуча: І ще, діти, я знаю одну цікаву гру «Навбитки».

 

Станьте, діти, у кільце.

В кожного в руках яйце.

Тані випало на славу

Розпочати цю забаву.

Дуже милу, престару

Великодну гру.

 

Дівчинка- ведуча ходить по колу, з крашанкою в руках. Вона стукає нею по крашанках інших дітей. Чия розбивається, той виходить з гри. А, якщо розби-

вається  яйце ведучої, то виходить з гри вона. А гру продовжує той, об чию

крашанку вона розбила свою. Гра продовжується доти, поки  не залишиться

один учасник з цілим яйцем.

 

Ведучий: Наша українська писанка помандрувала у далекі світи і прижилася

там. Зараз чимало канадців, американців, німців, австралійців вважають її своєю рідною.

Ведуча: А у Канаді їй спорудили пам»ятник. Адже символ добра у будь-якому

куточку землі потрібен людям.

Ведучий: Гігантська писанка у Вегревілі стала красою всієї Канади. Символом

Української громади у країні Кленового листка.

Ведуча: Усе на світі почалось з яйця. У ньому минуле, сьогоднішнє і майбутнє.

Ведучий: Це вічний весняний ритуал, символ відродження природи.

Ведуча: Хай світяться серед ночі свічки довкруг церкви. Нехай ідуть люди

святити писанки. І нехай в різних кошиках будуть різні, як люди, як їх долі.

Ведучий: Нехай високо над нами дзвонять великодні дзвони!

 



Меню сайту

Time in UA...

Форма входу

Календар

«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 18

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0